CODERS WAR platformasida “duel rejimi” orqali kompetensiyalarni baholashning yangi metodik modeli
Kalit so‘zlar:
Duel rejimi, CODERS WAR, gamifikatsiyalashgan baholash, raqamli avlod, algoritmik tafakkur, reflektiv yondashuv, adaptiv o‘qitish, kompetensiyalarni baholashAbstrak
Ushbu maqolada CODERS WAR platformasida ishlab chiqilgan “duel rejimi” asosidagi baholash modeli raqamli avlod o‘quvchilari uchun samarali alternativ metodik yondashuv sifatida tahlil qilinadi. An’anaviy baholash uslublariga nisbatan duel shakli o‘quvchilarni bilimga asoslangan raqobatga jalb etadi, ularni reflektiv tafakkur, tezkor qaror qabul qilish va muammoli vaziyatda faol ishtirok etishga undaydi. Tadqiqot doirasida Termiz davlat universiteti talabalar ishtirokida o‘tkazilgan tajriba duel rejimining o‘quvchilarda bilim bilan birga reflektiv va kompetensiyaviy o‘sishni rag‘batlantiruvchi kuchga ega ekanini ko‘rsatdi. Shuningdek, maqolada duel modelining takomillashtirish yo‘llari ham tavsiya etiladi.